Als u een klacht heeft
U kunt uw klacht zo spoedig mogelijk, maar binnen een maand, telefonisch of via info@sdpadvies.nl bij ons melden. U krijgt dan binnen vijf werkdagen een reactie. Deze informatie wordt vertrouwelijk behandeld.
Indien u na het bespreken van uw klacht nog steeds niet tevreden bent, kunt u uw klacht laten behandelen door de klachtencommissie van SDP | Advies. Deze klachtencommissie is onpartijdig. De procedure vindt u hieronder.
Procedure Klachtencommissie
- Een klacht wordt schriftelijk , onderbouwd en ondertekend ingediend bij de klachtencommissie.
Klachtencommissie SDP | Advies t.a.v. Mw. J Niessen, De Pinckart 54, 5674CC Nuenen info@vanzettenconsultants.nl - De klachtencommissie brengt SDP | Advies hiervan binnen 5 werkdagen op de hoogte.
- Binnen 10 werkdagen na binnenkomst van de klacht vindt er een gesprek plaats tussen de klager en de klachtencommissie.
- Er wordt gestreefd de procedure binnen zes weken af te ronden.
- Er wordt in eerste instantie geprobeerd om met behulp van bemiddeling de klacht naar tevredenheid van de klant op te lossen.
- De uitspraak van de klachtencommissie wordt aan beide partijen schriftelijk kenbaar gemaakt”. Deze uitspraak is bindend.
- De documentatie van de klachtencommissie wordt na afronding van de procedure opgeslagen in het beveiligde archief van SDP | Advies.
- Alle correspondentie wordt vertrouwelijk behandeld.
- Voor alle correspondentie geldt een bewaartermijn van 3 jaar.